Συχνές Ερωτήσεις

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΩ ΠΑΡΑΠΟΝΑ Ή ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 28310 28993 ή να μας αποστείλετε μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: stroma.eshop@gmail.com. Εναλλακτικά συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε στη σελίδα «Επικοινωνία» ή πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως αυτές έχουν τροποποιηθεί και κατόπιν συνεννοήσεως με την εταιρεία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση (πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη) αποκλειόμενης της επιβάρυνσής του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα αποστολής και επιστροφής.
Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία «Αφοι Βατσινά & Σια Ο.Ε.» υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υπαναχώρησης του πελάτη.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ;
Όταν ολοκληρώσετε την διαδικασία παραγγελίας, θα δείτε στην οθόνη σας το μήνυμα «Η παραγγελία σας λήφθηκε με επιτυχία» και θα εμφανιστεί και ο κωδικός της παραγγελίας σας καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία. Επίσης θα σας αποσταλεί email με όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την παραγγελία σας.
ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΛΛΙΠΗ Ή ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Στην εταιρεία μας φροντίζουμε πάντα να σας παραδίδουμε αυτά ακριβώς που επιλέξατε στην καλύτερη ποιότητα. Αν παρόλα αυτά η παραγγελία που εκτελέσαμε δεν είναι σωστή ή κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, η εταιρεία «Αφοι Βατσινά & Σια Ο.Ε.» παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος που παρέδωσε μετά την διεκπεραίωση ηλεκτρονικής παραγγελίας.
Το προϊόν πρέπει να μην έχει υποστεί αντικανονική χρήση, να είναι πλήρες και στην συσκευασία παραλαβής η οποία πρέπει να είναι σε άψογη κατάσταση χωρίς να είναι σκισμένη ή τσαλακωμένη.
ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί πριν την αποστολή των προϊόντων, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία (28310 28993) είτε με email στο stroma.eshop@gmail.com αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή (ισχύει μόνο για συναλλαγή μέσω πιστωτικής κάρτας και πριν την ολοκλήρωσή της), η εταιρεία «Αφοι Βατσινά & Σια Ο.Ε.» ακυρώνει τη συναλλαγή και δεν πραγματοποιείται χρέωση της κάρτας του Κατόχου. Σε περίπτωση που έχει γίνει κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, η εταιρεία θα επιστρέφει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά.